Atpakaļ
Atpakaļ
Zīmols KULTŪRMARKA
Zīmols KULTŪRMARKA (juridiski - nodibinājums „Mūzikas un mākslas atbalsta fonds“) darbojas ar mērķi atbalstīt un veicināt Latvijas mūzikas un mākslas attīstību, progresīvus jaunrades procesus, piedalīties aktuālos kultūras dzīves notikumos, īstenot kultūras vērtību saglabāšanu, popularizēšanu un pieejamību plašai sabiedrībai, kā arī attīstīt starptautiskus kultūras sakarus
Galvenās kultūras un mākslas darbības nozares:
Žurnāls “Mūzikas Saule” (kopš 2002. gada)
Starptautiskais Introvertās mākslas festivāls “Ad Lucem” (kopš 2002. gada)
Teātra izrādes (kopš 2008. gada)
2008. gadā Mūzikas un mākslas atbalsta fondam piešķirts Sabiedriskā labuma organizācijas statuss.
Galvenās kultūras un mākslas darbības nozares:
Žurnāls “Mūzikas Saule” (kopš 2002. gada)
Starptautiskais Introvertās mākslas festivāls “Ad Lucem” (kopš 2002. gada)
Teātra izrādes (kopš 2008. gada)
2008. gadā Mūzikas un mākslas atbalsta fondam piešķirts Sabiedriskā labuma organizācijas statuss.