Atpakaļ

Diskusija "Par kādu mediju saturu esam gatavi maksāt?"

Datums un laiks: 10. jūnijā 14:00-15:00
Norises vieta: 19 Skatuve DOTS
Norises vieta kartē: Cēsu pils parks
tulkojums zīmju valodā
Laikā, kad “Facebook” un “Google” turpina nograuzt globālo un Latvijas reklāmas tirgu, žurnālistikas nākotne arvien lielākā mērā būs atkarīga no auditorijas gatavības pašiem maksāt par saturu. “Delfi” un vairāki Latvijas mediji ir ieviesuši abonentmaksu, vēl citi mediji aizvien domā par šādu soli. Diskusijā meklējām atbildes uz jautājumu, ko liecina līdzšinējie secinājumi - vai un par kādu saturu patērētāji Latvijā ir gatavi maksāt?
Tehniskais atbalsts
Ja rodas problēmas skatīties ierakstu vai ievēro kādas citas tehniskas problēmas festivāla mājaslapā, droši vērsies pie mūsu tehniskā atbalsta - ar prieku palīdzēsim!
[email protected]
Rīkotāji
Fonds dots - logo Swedbank - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo British Council - logo
Patroni
Fonds dots - logo Federālā Ārlietu ministrija - logo Swedbank - logo British Council - logo Fonds Augt - logo
Lieldraugi
Latvijas Finieris - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo Enefit - logo LMT - logo  - logo Kulturas ministrija - logo SIF - logo Nordic Council of Ministers - logo Robert Bosch Stiftung - logo DNB bank - logo
Draugi
Schwenk Latvija - logo Neste - logo Latvijas Valsts meži  - logo Rīgas Meži - logo  - logo
Partneri
Norstat - logo
Informatīvie partneri
 - logo LTV - logo Radio TEV - logo TVNET - logo Leta - logo Latvijas Radio - logo Ir - logo Riga TV24 - logo TV3 Group - logo latviesi.com - logo