Atpakaļ

Diskusija "Par kādu mediju saturu esam gatavi maksāt?"

Datums un laiks: 10. jūnijā 14:00-15:00
Norises vieta: 19 Skatuve DOTS
Norises vieta kartē: Cēsu pils parks
tulkojums zīmju valodā
Laikā, kad “Facebook” un “Google” turpina nograuzt globālo un Latvijas reklāmas tirgu, žurnālistikas nākotne arvien lielākā mērā būs atkarīga no auditorijas gatavības pašiem maksāt par saturu. “Delfi” un vairāki Latvijas mediji ir ieviesuši abonentmaksu, vēl citi mediji aizvien domā par šādu soli. Diskusijā meklējām atbildes uz jautājumu, ko liecina līdzšinējie secinājumi - vai un par kādu saturu patērētāji Latvijā ir gatavi maksāt?
Tehniskais atbalsts
Ja rodas problēmas skatīties ierakstu vai ievēro kādas citas tehniskas problēmas festivāla mājaslapā, droši vērsies pie mūsu tehniskā atbalsta - ar prieku palīdzēsim!
[email protected]

Rīkotāji

Fonds dots - logo Swedbank - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo British Council - logo

Patroni

Fonds dots - logo Federālā Ārlietu ministrija - logo Swedbank - logo British Council - logo Fonds Augt - logo

Lieldraugi

Latvijas Finieris - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo Enefit - logo LMT - logo Valsts kultūrkapitāla fonds - logo Finanšu Nozares Asociācija - logo Kulturas ministrija - logo SIF - logo Nordic Council of Ministers - logo Robert Bosch Stiftung - logo DNB bank - logo

Draugi

Schwenk Latvija - logo META - logo EP birojs Latvijā - logo Nīderlandes Karalistes vēstniecība - logo Latvijas Valsts meži  - logo Rīgas Meži - logo Coca Cola - logo Ignitis Group - logo EY - logo Adaptive - logo Omniva - logo

Partneri

Norstat - logo Pasažieru vilciens - logo Tilde - logo BTA - logo 885 - logo Printful + Pritify - logo Hestio - logo Rimi - logo

Informatīvie partneri

Delfi - logo LTV - logo Radio TEV - logo TVNET - logo Leta - logo Latvijas Radio - logo Ir - logo Riga TV24 - logo TV3 Group - logo latviesi.com - logo jauns.lv - logo