Atpakaļ

Diskusija "Clickbait: ko žurnālists Tev nestāsta?"

Datums un laiks: 10. jūnijā 12:30-13:30
Norises vieta: 43 Skatuve APGAISMO
Norises vieta kartē: Cēsu pils parks
"Clickbait" saukts par “tiešsaistes žurnālistikas ēnas pusi”, kura mērķis ir piesaistīt lasītaju uzmanību, nereti ar maldinošiem vai manipulatīviem paņēmieniem. Tomēr Latvijas komerciālo mediju tirgū raksturīga sāncensība, kas pieprasa cīnīties par popularitāti. Kā atšķirt "clickbait" no pievilcīga virsraksta? Kā tie ietekmē žurnālistu kā “ceturtās varas” ticamību demokrātiskās valstīs? Kādas ir mediju tirgus veidotās sāncensības iespaids uz sabiedrības informētības līmeni un politisko polarizāciju? Un kāds ir plašsaziņas līdzekļu uzdevums, lai veicinātu godprātīgu un ētisku žurnālistisku Latvijā?
Tehniskais atbalsts
Ja rodas problēmas skatīties ierakstu vai ievēro kādas citas tehniskas problēmas festivāla mājaslapā, droši vērsies pie mūsu tehniskā atbalsta - ar prieku palīdzēsim!
[email protected]
Rīkotāji
Fonds dots - logo Swedbank - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo British Council - logo
Patroni
Fonds dots - logo Federālā Ārlietu ministrija - logo Swedbank - logo British Council - logo Fonds Augt - logo
Lieldraugi
Latvijas Finieris - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo Enefit - logo LMT - logo  - logo Kulturas ministrija - logo SIF - logo Nordic Council of Ministers - logo Robert Bosch Stiftung - logo DNB bank - logo
Draugi
Schwenk Latvija - logo Neste - logo Latvijas Valsts meži  - logo Rīgas Meži - logo  - logo
Partneri
Norstat - logo
Informatīvie partneri
 - logo LTV - logo Radio TEV - logo TVNET - logo Leta - logo Latvijas Radio - logo Ir - logo Riga TV24 - logo TV3 Group - logo latviesi.com - logo