Atpakaļ

Diskusija “Vai tiešām cīņa par klikšķiem?”

Norises vieta: 27 ĪSSAVIENOJUMS skatuve
Norises vieta kartē:

Mūsdienu informācijas apritē cīņa par ietekmi raksturīga ne vien politikā, bet arī sociālajos tīklos. Tur tā izpaužas kā sacensība par “klikšķiem” – kuram plašāks sekotāju loks, vairāk “patīk”, pozitīvāki komentāri utt. Tomēr – vai tiešām tā ir nākotne? Un kā uzvarēt šajā cīņā par klikšķiem? Diskutēsim par to, kā iegūt ietekmi soctīklos, vai ir vērts cīnīties par atpazīstamību, kāda ir atbildība pret saviem sekotājiem un galu galā – vai influenceris un youtuberis ir profesija.


Diskusija “Vai tiešām cīņa par klikšķiem?”
Tehniskais atbalsts
Ja rodas problēmas skatīties ierakstu vai ievēro kādas citas tehniskas problēmas festivāla mājaslapā, droši vērsies pie mūsu tehniskā atbalsta - ar prieku palīdzēsim!
29655935 [email protected]

Pasākumi

Rīkotāji

Fonds dots - logo Swedbank - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo British Council - logo

Patroni

Fonds dots - logo Federālā Ārlietu ministrija - logo Swedbank - logo British Council - logo Fonds Augt - logo

Lieldraugi

Latvijas Finieris - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo Enefit - logo LMT - logo Valsts kultūrkapitāla fonds - logo Finanšu Nozares Asociācija - logo Kulturas ministrija - logo SIF - logo Nordic Council of Ministers - logo Robert Bosch Stiftung - logo DNB bank - logo

Draugi

Schwenk Latvija - logo META - logo EP birojs Latvijā - logo Nīderlandes Karalistes vēstniecība - logo Latvijas Valsts meži  - logo Rīgas Meži - logo Coca Cola - logo Ignitis Group - logo EY - logo Adaptive - logo Omniva - logo

Partneri

Norstat - logo Pasažieru vilciens - logo Tilde - logo BTA - logo 885 - logo Printful + Pritify - logo Hestio - logo Rimi - logo

Informatīvie partneri

Delfi - logo Latvijas Sabiedriskais medijs - logo Radio TEV - logo TVNET - logo Leta - logo Ir - logo Riga TV24 - logo TV3 Group - logo latviesi.com - logo jauns.lv - logo