Diskusija "Kam vajadzīga žurnālistika, ja visu var atrast internetā?"
Digitālajā laikmetā publiskā telpa ir piesātināta ar dažādu veidu medijiem un informācijas avotiem. Straujas digitalizācijas dēļ tradicionālie mediji sāk zaudēt neapšaubāmas institūcijas autoritāti. Digitalizācija arī pieprasa citu kompetenci žurnālistiem – datu žurnālistika, mobilā žurnālistika, infografikas, satura mārketings sociālajos tīklos – tas viss pieder pie ikdienas darba 21. gadsimta mediju redakcijās, lai sasniegtu savus lietotājus un apliecinātu savu nepieciešamību. Atbildīgas un daudzveidīgas žurnālistikas pastāvēšanai un attīstībai vajadzīgs gan kvalitatīvs saturs, gan izglītota auditorija, tāpēc ir svarīgi arī stiprināt un veicināt medijpratību un kritisko domāšanu sabiedrībā.
Pasākums angļu valodā ar tulkojumu latviešu valodā.
