Atpakaļ

Darbnīca "Mērķi, kuri liek aizmirst dzīvot!"

Norises vieta: 36 Panākumu telts
Norises vieta kartē:

Kā būt mērķtiecīgam, saglabājot baudu dzīvot? Kur pazūd mūsu enerģija ceļā uz panākumiem un mērķiem? Individuālo un korporatīvo attīstības plānu veidošanas metode, ko ikdienā izmanto tādos uzņēmumos kā Google, Netflix u.c. Noslēgumā motivācijas spēriens, kas var mainīt skatu uz turpmāko sarunu un lekciju apmeklējumu Sarunu festivāla LAMPA laikā.


Darbnīca "Mērķi, kuri liek aizmirst dzīvot!"
Tehniskais atbalsts
Ja rodas problēmas skatīties ierakstu vai ievēro kādas citas tehniskas problēmas festivāla mājaslapā, droši vērsies pie mūsu tehniskā atbalsta - ar prieku palīdzēsim!
29655935 [email protected]

Pasākumi

Rīkotāji

Fonds dots - logo Swedbank - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo British Council - logo

Patroni

Fonds dots - logo Federālā Ārlietu ministrija - logo Swedbank - logo British Council - logo Fonds Augt - logo

Lieldraugi

Latvijas Finieris - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo Enefit - logo LMT - logo Valsts kultūrkapitāla fonds - logo Finanšu Nozares Asociācija - logo Kulturas ministrija - logo SIF - logo Nordic Council of Ministers - logo Robert Bosch Stiftung - logo DNB bank - logo

Draugi

Schwenk Latvija - logo META - logo EP birojs Latvijā - logo Nīderlandes Karalistes vēstniecība - logo Latvijas Valsts meži  - logo Rīgas Meži - logo Coca Cola - logo Ignitis Group - logo EY - logo Adaptive - logo Omniva - logo

Partneri

Norstat - logo Pasažieru vilciens - logo Tilde - logo BTA - logo 885 - logo Printful + Pritify - logo Hestio - logo Rimi - logo

Informatīvie partneri

Delfi - logo Latvijas Sabiedriskais medijs - logo Radio TEV - logo TVNET - logo Leta - logo Ir - logo Riga TV24 - logo TV3 Group - logo latviesi.com - logo jauns.lv - logo