Atpakaļ
Atpakaļ
dravnīca
Dravnieka sarunas ar draugiem
KAD?
Kārtējās sarunas katra mēneša pirmajā ceturtdienā divu akadēmisko stundu īsumā no 17.17 pēc Āgenskalna laika, ārkārtas sarunas citās ceturtdienās tikpat īsas tai pašā laikā.
KĀPĒC "dravnīca"?
Sen senos laikos Sarunu festivālā LAMPA tie, kuri skriešus pārvietojās no vienas sarunvietas uz otru, viens otram vaicāja - vai tu jau biji dravnīcā?
Cenšos mazāk rīkot - vairāk iedvesmot - tos, kas paliks pēc mums.
Šogad esam Cēsu jaunajā pilī jeb pilsmuižā uzreiz vairākos stāvos.
Trešā stāva izstāžu zālē kopā ar vēsturniekiem un drošībniekiem.
Pirmā stāva velvju zālē - ģimnāzistu sarunas ar politiķiem un karikatūristiem.
PAR KO?
- gan kristiešu gan ķīniešu gadumijas sarunas;
- jau divdesmito gadu jauniešiem par brīvām vēlēšanām;
- padsmit gadus par cilvēktiesību izaicinājumiem un risinājumiem;
- sesto gadu par eseju konkursiem skolēniem un skolotājiem;
- izglītības metodoloģiju un metodiku, kā arī mākslīgo intelektu;
- vēstures mītu kliedēšana;
- izpratnes veidošana par valsti un politiku ar īsu pamācību valsts lietošanā;
- tiesu vara: reformu mērķi;
- laba likumdošana;
- laba un pienācīga pārvaldība;
- valsts pārvaldes reformām, it īpaši pašvaldībās;
- sabiedrības vērtībām un vispārējiem tiesību principiem;
- komunālpolitiku un sabiedrības līdzdalību;
Gadā ir tikai ducis mēnešu....
Kārtējās sarunas katra mēneša pirmajā ceturtdienā divu akadēmisko stundu īsumā no 17.17 pēc Āgenskalna laika, ārkārtas sarunas citās ceturtdienās tikpat īsas tai pašā laikā.
KĀPĒC "dravnīca"?
Sen senos laikos Sarunu festivālā LAMPA tie, kuri skriešus pārvietojās no vienas sarunvietas uz otru, viens otram vaicāja - vai tu jau biji dravnīcā?
Cenšos mazāk rīkot - vairāk iedvesmot - tos, kas paliks pēc mums.
Šogad esam Cēsu jaunajā pilī jeb pilsmuižā uzreiz vairākos stāvos.
Trešā stāva izstāžu zālē kopā ar vēsturniekiem un drošībniekiem.
Pirmā stāva velvju zālē - ģimnāzistu sarunas ar politiķiem un karikatūristiem.
PAR KO?
- gan kristiešu gan ķīniešu gadumijas sarunas;
- jau divdesmito gadu jauniešiem par brīvām vēlēšanām;
- padsmit gadus par cilvēktiesību izaicinājumiem un risinājumiem;
- sesto gadu par eseju konkursiem skolēniem un skolotājiem;
- izglītības metodoloģiju un metodiku, kā arī mākslīgo intelektu;
- vēstures mītu kliedēšana;
- izpratnes veidošana par valsti un politiku ar īsu pamācību valsts lietošanā;
- tiesu vara: reformu mērķi;
- laba likumdošana;
- laba un pienācīga pārvaldība;
- valsts pārvaldes reformām, it īpaši pašvaldībās;
- sabiedrības vērtībām un vispārējiem tiesību principiem;
- komunālpolitiku un sabiedrības līdzdalību;
Gadā ir tikai ducis mēnešu....