Atpakaļ

Māra Pudāne

Cik plati nepieciešams smaidīt, lai pasaule smaidītu kopā ar Tevi?

Emocijas ir lipīgas, un to “noķeršanas” mehānismu iedīgļi slēpjas mūsu zemapziņā – tātad nav kontrolējami ar prātu. Šie mehānismi liek cilvēku pūlim kļūt nekontrolētam, ātrāk izplatīties sliktām (un bieži nepatiesām) ziņām, tāpat arī veido darba kolektīva noskaņojumu.
Pētījuma mērķis ir radīt imitācijas modeli, kas spētu prognozēt dažādus emociju izplatības scenārijus dažādās cilvēku struktūrās, piemēram, pūlī vai darbavietā atkarībā no viņu individuālajām iezīmēm. Imitācijas modelis tiek veidots ar aģentu – neatkarīgu programmas komponenšu – palīdzību, kas, līdzīgi kā cilvēki, tiek savienoti ar mijiedarbību palīdzību.

Iepriekšējo gadu pasākumi

Atpakaļ

Rīkotāji

Fonds dots - logo Swedbank - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo British Council - logo

Patroni

Fonds dots - logo Federālā Ārlietu ministrija - logo Swedbank - logo British Council - logo Fonds Augt - logo

Lieldraugi

Latvijas Finieris - logo Armadillo - logo Deep White  - logo Cēsis - logo Enefit - logo LMT - logo Valsts kultūrkapitāla fonds - logo Finanšu Nozares Asociācija - logo Kulturas ministrija - logo SIF - logo Nordic Council of Ministers - logo Robert Bosch Stiftung - logo DNB bank - logo

Draugi

Schwenk Latvija - logo META - logo EP birojs Latvijā - logo Nīderlandes Karalistes vēstniecība - logo Latvijas Valsts meži  - logo Rīgas Meži - logo Coca Cola - logo Ignitis Group - logo EY - logo Adaptive - logo Omniva - logo

Partneri

Norstat - logo Pasažieru vilciens - logo Tilde - logo BTA - logo 885 - logo Printful + Pritify - logo Hestio - logo Rimi - logo

Informatīvie partneri

Delfi - logo LTV - logo Radio TEV - logo TVNET - logo Leta - logo Latvijas Radio - logo Ir - logo Riga TV24 - logo TV3 Group - logo latviesi.com - logo jauns.lv - logo