Prezentācija/diskusija “Par Ilgtspēju. Pandēmijas vērtības nākotnei – kas mainījies un ko paturēsim?"

Aktīvs dialogs ar publiku par Ilgtspēju. Līdz pandēmijai daudz tika runāts par patērētāju sabiedrību, “patērētāju filozofiju” un patērētāju kultūru. Šādā sabiedrībā dominē īstermiņa domāšana. Patērētāju filozofija tiek attiecināta uz tādu sabiedrību, kas pārtērē līdzekļus un nedomā par to, kādas sekas tas izraisa ilgtermiņā. COVID pandēmijas laikā virknē jomu EKO jautājumi, videi draudzīgas izvēles un eko inovācijas tika atliktas malā, jo aktuāli ir sociālie jautājumi un distancēšanās. Mēs aktīvi pārgājām atpakaļ uz daudzu vienreizējo produktu lietošanu un esam mainījuši darba un personīgo dzīvesveidu. IR nepieciešams risinājums, lai atgrieztos ilgtspējas domāšanā vai stiprinātu jaunās tendences, kas ir daudz ilgtspējīgākas kā iepriekš. Vai izglītībai ir loma šo paradumu maiņā, gan mācot jaunos uzņēmējus, gan attīstot cilvēkus kā personību? Vai uzņēmējiem vai pašiem cilvēkiem jāuzņemas pilna atbildība?
