Sarunu festivālu LAMPA veido cilvēki! Cilvēki, kuriem rūp demokrātija un sarunu kultūra Latvijā, kuri zina, ka par būtisko jārunā, un kuri strādā ar sirdi un dvēseli. Ja tu sevī izjūti šādu aicinājumu, vēlies būt daļa no festivāla veidotāju komandas un kļūt par balsi, kas nodod LAMPAs vēstījumu, piesakies Komunikācijas vadītāja vakancei!
Tev būs iespēja organizēt Sarunu festivāla LAMPA komunikāciju kopā ar sadarbības partneriem, attīstīt demokrātijas, dialoga un cieņpilnas sarunāšanās kultūru Latvijā.
Piesakies un padari LAMPAs komunikāciju vēl spožāku un jaudīgāku!
Fonds atvērtai sabiedrībai DOTS meklē komunikācijas vadītāju (pilna slodze)
Darba pienākumi:
- Fonda DOTS un Sarunu festivāla LAMPA komunikācijas stratēģijas izstrāde un īstenošana;
- reklāmas kampaņu plānošana un ieviešana;
- sadarbošanās ar komunikācijas un radošajām aģentūrām;
- dažādu materiālu dizaina izstrādes koordinēšana atbilstoši vizuālās identitātes rokasgrāmatai, kā arī vizuāļu un ierakstu gatavošana sociālajiem tīkliem un mājaslapai;
- mediju attiecību attīstīšana nacionālā un reģionālā līmenī.
Kompetences:
- augstākā izglītība, vēlams, sociālajās zinātnēs;
- darba pieredze komunikācijas projektu vadībā un darbā ar sociālajiem tīkliem;
- pieredze PR un darbā ar medijiem;
- spēja uzņemties iniciatīvu un atbildību par saviem pienākumiem;
- izpratne par demokrātiju un tās procesiem, kā arī interese par Latvijā, Eiropā un pasaulē notiekošo;
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstveidā;
- gatavība strādāt dinamiskā, mainīgā vidē un komandā klātienē.
Piedāvājam:
- iespēju strādāt ar jēgpilniem un sabiedrībai svarīgiem procesiem un projektiem;
- attīstīt savas idejas un testēt jaunas pieejas;
- darbu nelielā, draudzīgā, ambiciozā komandā;
- mēnešalgu 2500–2700 EUR bruto;
- pēc pārbaudes laika – veselības un dzīvības apdrošināšanu;
- papildu ikgadējam atvaļinājumam aptuveni 7 brīvas dienas gadu mijā.
CV un īsu (3–4 teikumi) atbildi uz jautājumu “Kāpēc es gribu būt daļa no LAMPAs komandas?” lūdzam sūtīt līdz 25. oktobrim uz e-pastu [email protected]