Čempionu brokastis: Vai zīmoli drīkst glābt pasauli?
DDB Čempionu brokastis piedāvā: Vai zīmoliem būtu jāiestājas par kādu lielāku tēmu ārpus savas nozares? Vai tiem būtu jāieņem pašiem sava labo darbu niša sabiedrībā? Vai zīmoli drīkst iet iekšā planētas glābšanas, vienlīdzības un pašapziņas celšanas tēmās? Vai tas būtu altruisms, normāla mārketinga higiēnas lieta vai arī tīrs, kalkulēts PR gājiens? Bet varbūt tas ir godīgs win-win – zīmols pastāsta par sevi, iziet ārpus savas ierastās teritorijas un vienlaikus dod atpakaļ, ieguldot, piemēram, izglītībā vai zaļā domāšanā vai arī latviešu pašapziņas celšanā? DDB Mīlētāko zīmolu topa mērījumi mums parāda ļoti skaidru korelāciju starp to, ka cilvēcīgākie zīmoli – tādi, kuri ir godīgi, spēj atzīt savu vainu un dara labas lietas sabiedrībā – beigu beigās arī tiek visvairāk mīlēti un patērēti.
