Paneļdiskusija "Žurnālists melu zemē"
Kāda šodien jēga no kvalitatīvās žurnālistikas? Politiķi un amatpersonas izmanto tiešo mārketingu auditorijas sasniegšanai. Emocijām ir lielāka nozīme vēlētāju lēmumu pieņemšanā, nekā faktiem un datiem. Izmanīgi pusaudži un godkāru valstu propagandisti pārpludina publisko telpu ar tekstiem, kas izliekas par ziņām. Citiem vārdiem, ir iestājies post-patiesības laikmets, jeb, Oksfordas vārdnīcas skaidrojumā, “tādi apstākļi, kuros objektīviem faktiem ir mazāka ietekme uz sabiedrisko domu, nekā emocijām un personiskai pārliecībai.” Taču jaunā realitāte neatbrīvo žurnālistus no darba, un arī "Melu zemē" dzīvojot, jānodrošina, lai sabiedrību sasniedz kvalitatīvas ziņas, kas palīdz saprast kontekstu un pieņemt lēmumus. Par to, kā efektīvi un ietekmīgi turpināt darbu arī post-patiesības laikmetā, diskutēs pieredzējuši žurnālisti no dažādām valstīm –Norvēģijas, Grieķijas, ASV un Latvijas.